-->

MySeker - שאלות נפוצות ביותר

MySeker - שאלות נפוצות ביותר



כאשר אתה מצטרף ל-MySeker , אתה הופך לחלק מקהילה בינלאומית רחבה. חלק מחברינו ביקשו מידע נוסף לגבי MySeker. אם גם אתה רוצה ללמוד יותר על MySeker, ייתכן ותימצא מענה לחלק מהשאלות כאן.

חפש בשאלות נפוצות ביותר:  
  1. אודות TNS ופאנל MySeker
  2. טופס רישום
  3. פרטים אישיים
  4. סקרים
  5. בטל הרשמה
  6. נקודות ופרסים של MySeker
  7. פרטיות
  8. שאלות טכניות


1. אודות TNS ופאנל MySeker
TNS הינו מכון מחקר בינלאומי. החברה נוסדה בשנת 1946 ומאז פועלת על מנת לעזור לבתי עסקים וחברות להבין וללמוד מה צרכנים כמוך חושבים. בישראל, החברה קיימת קרוב ל-30 שנה (בהתחלה בשם "טלסקר" ומשנת 2000 כ-TNS). אנו מבצעים סקרים באמצעות הטלפון, דואר, פנים אל פנים ובאינטרנט, בין היתר באמצעות הפאנל האינטרנטי שלנו MySeker. עמדות חברי הפאנל שלנו חשובות ביותר מכיוון שהן משפיעות על סוגי המוצרים והשירותים של העתיד. כיסאות בטיחות לילדים, מוצרי מזון חדשים, שירותים פיננסיים ומוצרי חשמל שונים הינם דוגמאות של חידושים המובלים על ידי מחקר צרכנות המבוצע באמצעות פאנל האינטרנט שלנו.
TNS העולמית מדורגת כחברה הכי גדולה בתחום מחקרי צרכנות יעודיים. החברה פועלת ב-70 מדינות בעולם. למידע נוסף ניתן לבקר בעמוד אודות החברה באתר זה. למידע נוסף לגבי היתרונות מהם ניתן ליהנות באמצעות חברות ב-MySeker ניתן לבקר בעמוד כללי מתן נקודות
חברות, ממשלות, גופים ציבוריים ואחרים מעונינים בעמדות ודעות של אנשים המשתמשים במוצרים ובשירותים שלהם. ככל שהם מבינים יותר אודות מה הלקוח או הלקוח הפוטנציאלי חושב, קל להם יותר לשפר ולהתאים את מה שהם מספקים. פאנל MySeker עוזר להם להשיג מטרה זו ונותן לך את ההזדמנות להשפיע על מה שקורה בעולם.
הלקוחות שלנו הינן חברות ידועות גדולות ובינוניות. בדומה להתייחסותנו לשמות חברי הפאנל שלנו שהינם סודיים ביותר, אנו גם שומרים בסודיות את השם של כל לקוח מאחר וזה עלול להשפיע על עמדות חברי הפאנל בזמן מענה על הסקרים.
חברות משתמשות במחקרי שוק על מנת להחליט לגבי פיתוח מוצרים ושיווק. באמצעות שיתוף פעולתך אתה עוזר בתהליך הפיתוח ולכן משפיע על המוצרים הנמצאים בחנויות, השירותים שחברות מציעות לך והמודעות והפרסומות שאתה רואה בטלוויזיה ובעיתונים.
להיות חבר ב-MySeker תמיד בחינם ובאופן וולנטרי. יתר על כך, עבור כל סקר שאתה ממלא אתה מקבל נקודות MySeker שניתן להמיר לתווי שי ו/או לתרום. למידע נוסף ניתן לבקר בעמודכללי מתן נקודות
לא. איננו מוכרים או נותנים את הפרטים האישיים של חברי הפאנל לאף אחד ואין לנו פרסום באתר האינטרנט שלנו. לעולם לא ננסה למכור לכם מוצר ו/או שירות כלשהו ואין ללקוחות שלנו גישה למידע האישי שלך. למידע נוסף ניתן לבקר בעמוד הצהרת הפרטיות
הפאנל שלנו הינו על פי הזמנה בלבד, לכן ניתן להצטרף רק במידה וקבלת הזמנה.

>> להתחלה

2. טופס רישום
רק בן אדם אחד מאותו משק בית יכול להצטרף לפאנל. מידי פעם יתכן ונבקש ממישהו אחר ממשק הבית לענות על סקר אבל זה תמיד יהיה באמצעות בקשה הפונה לחבר הפאנל. כמובן, בני משפחה הגרים במשק בית אחר יכולים להצטרף לפאנל.
מידע זה חיוני לנו בהבנת מבנה משק הבית על מנת שנוכל לשלוח אליך סקרים הרלוונטיים לך ולמשק הבית שלך.
כל השאלות שאנו שואלים (גיל, מין, מקצוע, מבנה משק הבית וכד') קשורים לאורח וסגנון החיים שלך המשפיעים על סוגי המוצרים והשירותים (ולכן סקרים) שעלולים לעניין אותך ומשפחתך.
לדוגמה אנו שולחים סקרים בנושא מוצרי ילדים רק לחבר פאנל שגר במשק בית עם ילדים.
אנו מבטיחים כי כל המידע שאתה מספק הינו אנונימי ושאנחנו שומרים עליו בסודיות. למידע נוסף ניתן לבקר בעמוד הצהרת פרטיות
לא. כל אחד שרוצה להיות חבר פאנל זקוק לכתובת מייל נפרדת על מנת שנוכל לשלוח רק את הסקרים הרלוונטיים עבורו. ניתן לקבל כתובת מייל חינם כגון walla, hotmail, gmail וכד'.
אנו משתמשים בכתובת מייל זו על מנת להזמין אותך להשתתף בסקרים שלנו. כמו כן אתה צריך כתובת מייל זו על מנת להיכנס לאתר וחשבונך ב-MySeker. במידה ועשית טעות ברישום כתובת המייל לא תוכל לקבל סקרים ו/או להיכנס לאזור האישי שלך באתר שלנו.
ברגע שסיימת את ההרשמה לסקר אתה הופך להיות חבר רשמי של הפאנל שלנו. MySeker ישלחו אליך מייל המאשר את הרשמתך, אליו תצורף הסיסמה ושם המשתמש שלך.
מייל אישור נשלח אליך לאחר סיום תהליך הרישום. במידה וטעית ברישום כתובת המייל לא תקבל מאיתנו מייל. אפשרות נוספת הינה שהמייל מאיתנו נחסם על ידי מערכת ה-spam שלך. כדאי לבדוק בספריית דואר הזבל שלך. כמוכן, לפעמים זה לוקח זמן עד שהמייל מאיתנו יגיע.

>> להתחלה

3. פרטים אישיים
ניתן להיכנס לחשבונך רק באמצעות שם המשתמש והסיסמה שסיפקנו לך לאחר תהליך הרישום. בעמוד הפרטים האישיים שלך ניתן לשנות ולעדכן את הפרופיל שלך, לבדוק את הסקרים שמלאת, לשנות את כתובת האי-מייל שלך, לבטל רישום וכד'.
שם המשתמש לכניסה לאתר שלנו, הינו המייל איתו נרשמת לפאנל שלנו ואליו אנו שולחים לך דואר
במידה ושכחת את סיסמתך ניתן לשחזר אותה בעמוד הבית של האתר שלנו. יש ללחוץ על הקישור "שכחת סיסמה"? ולפעול בהתאם להוראות
יש רק להיכנס לעמוד האישי שלך וללחוץ על הקישור "עדכון פרופיל" ולשנות את המידע בהתאם.

>> להתחלה

4. סקרים
חברות, ממשלות, גופים ציבוריים ואחרים מעונינים בעמדות ודעות של אנשים המשתמשים במוצרים ובשירותים שלהם. כככל שהם מבינים יותר אודות מה הלקוח או הלקוח הפוטנציאלי חושב, קל להם יותר לשפר ולהתאים את מה שהם מספקים. פאנל MySeker עוזר להם להשיג מטרה זו ונותן לך את ההזדמנות להשפיע על מה שקורה בעולם.
חברות משתמשות במחקרי שוק על מנת להחליט לגבי פיתוח מוצרים ושיווק. באמצעות שיתוף פעולתך אתה עוזר בתהליך הפיתוח ולכן משפיע על המוצרים הנמצאים בחנויות, השירותים שחברות מציעות לך והמודעות והפרסומות שאתה רואה בטלוויזיה ובעיתונים.
ברגע שסיימת את ההרשמה לסקר אתה הופך להיות חבר רשמי של הפאנל שלנו. לאחר מכן, ניצור עמך קשר בכל תקופת זמן בכדי לשאול את דעתך על מוצרים,שירותים ואפילו אתרים. הודעה בדואר האלקטרוני תודיע לך על סקר חדש ותספק לך מידע כיצד להשלים את הסקר.
יש לזכור: ההשתתפות היא תמיד בהתנדבות. אתה רשאי לסרב להשתתף בסקר או להפסיק את החברות בפאנל בכל זמן שתרצה.
מספר הסקרים שתתבקש למלא בכל חודש ישתנה. באופן כללי אנו נבקש מחברי פאנל האינטרנט לקחת חלק ב 1-4 סקרים בכל חודש.
הסיכוי להשתתף בסקרים גדול כאשר הפרופיל שלך מעודכן וכל המידע תקין ומלא. ההשתתפות היא תמיד באופן וולנטרי. אתה רשאי לסרב להשתתף בסקר או להפסיק את החברות בפאנל בכל זמן שתרצה.
על מנת לוודא שתקבל את ההזמנות שלנו נא לדאוג להוסיף את הכתובת שלנו seker@myseker.co.il לרשימת אנשי הקשר ו/או לרשימת הכתובות הבטוחות. ניתן להגדיר זאת ברוב תוכנות הדואר באמצעות תפריט 'אפשרויות', 'כלים' ו/או 'פילטרים'.
אם אתה עדיין לא מקבל הזמנות לסקרים ניתן לשלוח מייל ל מחלקת התמיכה שלנו.
ההשתתפות היא תמיד באופן וולנטרי. אתה רשאי לסרב להשתתף בסקר או להפסיק את החברות בפאנל בכל זמן שתרצה.
אנו מבצעים סקרים על מגוון רחב של נושאים - לדוגמה, מהם המוצרים והשירותים בהם אתה משתמש, אקטואליה ונושאים עכשויים, פרסום חדש, התייחסותך לתוכניות טלוויזיה והמדיה.
אורך השאלון משתנה מסקר לסקר - כמובן אנחנו משדלים לא להעמיס יותר מידי שאלות בסקר אחד. סקר ממוצע אורך כ-10 עד 15 דקות.
במידה והפער בגיל הינו שנה אז יתכן שקבלת את ההזמנה לפני יום הולדתך. במידה והפער גדול יותר משנה ו/או המגדר בהזמנה אינו נכון אנא שלח לנו מייל ונתקן את הטעות.
לפעמים התגובה לסקר של חברי פאנל אחרים הינה מהירה מאד ולכן אנחנו צריכים לסגור אותם מאחר והשלמנו את כמות הסקרים הנדרשים. כמו כן כל סקר פתוח רק למספר ימים.
יתכן כי אתה לא עונה על התנאים להשתתף בסקר ספציפי זה ו/או יש לנו כבר מספיק אנשים בעלי פרופיל דומה לשלך שמילאו את הסקר.
יתכן כי יש הרבה אנשים אחרים שממלאים את הסקר כעת. נסה ללחוץ על כפתור ה-refresh או חזור במועד מאוחר יותר.
ניתן לחזור לסקר באמצעות אותו קישור במידה ואתה צריך להפסיק באמצע. התשובות שלך יישמרו וניתן להמשיך מאותה נקודה בה הפסקת.
אם קבלת עמוד "תודה" בסיום הסקר יש להניח שקבלנו את התשובות.
אם שאלה מסוימת אינה מספקת את התשובה המתאימה לך נסה לבחור אופציה אחרת הכי קרובה לעמדתך ולהמשיך הלאה.
מסיבות טכניות המערכת אינה מאפשרת שימוש בכפתור "אחור".
יש שאלות מסוימות שעליך לענות עליהם לפני שהמערכת תאפשר לך להמשיך. אלו הן שאלות חיוניות לצרכים סטטיסטיים. נא וודא שענית על כל השאלות המופיעות בעמוד זה בסקר.
נא קרא את הוראות השאלה שוב. יש מספר טעויות נפוצות:
1. קבלת בקשה למלא מספר בתאים המופיעים בעמוד. בדוק שמלאת את כל אחד מהתאים.
2. השאלה בצורת טבלה. עליך לתת תשובה אחת בכל שורה (או בכל עמודה). שים לב כי נתת תשובה בכל שורה (או עמודה)
3. ייתכן כי ניתן להכניס רק טווח מספרים ספיציפי. נא וודא כי המספרים הינם בטווח הנכון.
נא לבדוק בצד שמאל של המסך
במידה וזה קורה ברוב המקרים מדובר בבעיה טכנית זמנית. מומלץ לנסות שוב במועד מאוחר יותר. ניתן גם לשלוח מייל ל-support@myseker.co.il
יתכן כי במחשב חסומים cookies וב-firewall או מערכת אנטי-וירוס ברירת המחדל מוגדרת כחסימת cookies.
פאנל Myseker עשוי להשתמש ב ”cookies” בטפסי ההרשמה והסקרים שלנו בזמן שאתה ממלא אותם.
ה "cookies” קיימים למטרות טכניות שנועדו להשיג העברה מדויקת של מידע.הסקרים הנשלחים למאגר המידע של Myseker, וגם על מנת להבטיח שאותו אדם לא ימלא את אותם סקרים יותר מפעם אחת. ה "cookies” מאפשרים גם מילוי נוח יותר של טפסים בסקר מעקב לאורך זמן.
זיהוי המינויים בזמן הכניסה לאתר נועד לזהות את המינויים על מנת להגן על הגישה למידע האישי הספציפי של כל אחד מהם. ה “cookies” משמשים לזיהוי חברי הפאנל לצורך הגנת הגישה למידע האישי שלהם,ולהפוך את חוויותיהם כמנויי האתר לאישיות. לכן ,משתמשים אשר אינם מעונינים להתיר שימוש ב "cookies" לא יוכלו להירשם לאתר ואף לא לקבל גישה לאתר myseker.co.il ‘ולהטבות המיוחדות למנוייו (כגון: השתתפות בסקרים,זכייה בנקודות ופרסים).
במידה ואתה משתמש ב-firewall או מערכת אנטי-וירוס נא עדכן את ההגדרות על מנת לאפשר cookies. ללא קשר נא עדכן את ההגדרות בדפדפן בצורה דומה. התמונות והסרטונים בהם אנו משתמשים בסקרים שלנו הינם מושתלים בתוכנה כ- Adobe Flash movie. במידה והגרסה המעודכנת של תוכנה זו אינה מותקנת במחשב שלך לא ניתן לראות תמונות או סרטים בסקרים שלנו. ניתן ללמוד איך להתקין תוכנה זו בפרק "איך אני מתקין Adobe Flash"

>> להתחלה

5. בטל הרשמה
אנו מודים לך על שיתוף פעולתך ומציינים כי ההשתתפות היא וולנטרית. במידה והחלטת כי אתה כבר לא רוצה להיות חלק מקהילתנו נא לחץ על הקישור כאן . כאשר אתה מבטל את הרישום אתה מסכים לאבד את זכותך לכל הנקודות בחשבונך וסקרים נוספים לא ישלחו אליך. למידע נוסף נא לקרוא את עמוד כללי מתן פרסים.

>> להתחלה

6. נקודות ופרסים של MySeker
ניתן לקרוא את כל המידע בנוגע לפרסים ונקודות כאן
לפעמים זה לוקח קצת זמן מהרגע שסיימת סקר עד שתראה את הנקודות בחשבונך. יש לנו המון סקרים שאנו מבצעים בו זמנית ותהליך עדכון הנקודות הינו מורכב. כמו כן ישנם פרויקטים מתמשכים בהם נשלים את תהליך עדכון הנקודות רק בסיום הפרויקט כולו (נא שים לב לכתוב בהזמנה לסקר).
אנו מבקשים שתמתין עד חודש מרגע השלמת הסקר ואז בדוק שוב את מצב חשבונך. במידה ואתה עדיין לא רואה את הנקודות בחשבונך ניתן לשלוח אלינו מייל בנושא.
חשוב: כאשר אתה שולח את המייל נא פרט את מספר הפרויקט כפי שהוא הופיע בהזמנה שקבלת.
בעמוד האישי שלך לחץ על המרת נקודות. בפרק זה ניתן להמיר את נקודותיך לתווי שי או לתרום אותם.
כאשר אתה נכנס לאתר מספר הנקודות יופיע בעמוד האישי שלך

>> להתחלה

7. פרטיות
שמירת סודיות המידע שחברי הפאנל מספקים לנו הינה בראש סדר העדיפות שלנו. אף פעם לא נמכור לך משהו ולא נעביר מידע אישי למישהו שעשוי לנסות למכור לך משהו. אנו שומרים היטב את כל המידע שאתה מספק לנו.
ניתן לבדוק את הצהרת הפרטיות שלנו כאן.
cookie הינו קובץ טקסט מאד קטן שנשמר בכונן הקשיח של המחשב שלך על ידי שרת אינטרנטי. כמו תעודת זהות אלקטרונית. זה לא קוד ולא יכול להכיל וירוסים. הוא ייעודי למחשבך וניתן לקריאה רק על ידי המערכת שסיפקה אותו.
אנו משתמשים ב-cookies על מנת לוודא כי אתה באמת חבר בפאנל שלנו, זה מגן על הגישה למידע האישי שלך וזה מאפשר לך חוויה אישית במערכת שלנו. לדוגמה, אנו משתמשים ב-cookies על מנת שתוכל לבדוק ולהמיר נקודות וגם בתהליך ההשתתפות בסקרים. הcookie אינו כולל מידע אישי לגביך.
אנשים המחליטים לא לאפשר cookies אינם יכולים להירשם או להיכנס לאתר שלנו הכולל סקרים והמרת נקודות. מידע נוסף ניתן לקרוא בהצהרת פרטיות

>> להתחלה

8. שאלות טכניות
מערכת ההפעלה Microsoft אינה מאפשר התקנה אוטומטית של Java. ניתן להוריד מהאתר שלהם Java.com
מידי פעם אנו משתמשים ב-Adobe Flash על מנת להציג תמונות וסרטונים. במידה ו-Flash אינה מותקנת במחשבך ניתן להוריד אותה מעמוד ההורדות של Adobe Flash.

>> להתחלה

יש לך שאלות נוספות? תשובות לרוב השאלות שאנו מקבלים מופיעות ברשימת השאלות הנפוצות. במידה ולא מצאת תשובה לשאלתך, ניתן שלח אלינו מייל ל-support@myseker.co.il.